amerikanstaffordshirenterrieri NORTH WINTERFELL'S
Emä: FI43873/16 CRAZY CRYS LOVE THE GAME
Syntynyt: 15.1.2019
Luovutus: 5.3.2019
Pentueen lisätieto: Pennuila Agria Piilevä Vika vakutus, voimassa kunnes täyttävät 3v 3kk. Toisella pennulla yläpurenta (huomioitu hinnassa), ei sovellu näyttelykoiraksi.
Pentueen rekisteröintimaksu on maksettu
Välityksessä 2 narttua (päivitetty 19.3.2019)

Pentue on tunnistusmerkitty
Rotuyhdistyksen puolto

Tietojen oikeellisuudesta ja pentujen rekisteröintikelpoisuudesta vastaa kasvattaja. Mikäli rekisterinumero ei näy, on pentueen rekisteröintiprosessi ja mahdolliset PEVISA-tarkistukset kesken.
ReknroNimiSukupuoliVäri
FI16032/19 NORTH WINTERFELL'S MAIDEN FAIRnarttuseal valkoisin merkein
FI16031/19 NORTH WINTERFELL'S MISS STORMBORNnarttumusta valkoisin merkein

RASIMUS MARIKA, TERVOLA

Kennelnimi: NORTH WINTERFELL'S (myönnetty 30.3.2015)

Rotu: 286 amerikanstaffordshirenterrieri
Rotujärjestö: http://www.staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi/
Rotujärjestön pentuvälitys: http://amstaffiyhdistys.net/pentuelista
PEVISA-ehdot: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu kyynärkuvauslausunto, lonkkakuvauslausunto ja voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei saa astutushetkellä olla 24kk vanhempi. Pentueen vanhempien lonkkaindeksien keskiarvon tulee astutushetkellä olla 101 tai parempi. Rekisteröinnin raja-arvona on lonkkaniveldysplasian aste C ja kyynärniveldysplasian aste 1. Kyynärnivelkuvaustuloksen 1 saanut koira voidaan parittaa vain tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Mikäli pentueen vanhempi on tuontikoira tai ulkomainen uros, jolla ei ole Kennelliiton lonkkaindeksiä, huomioidaan sen mahdollinen ulkomainen BLUP-indeksi. Jos tuontikoiralle tai ulkomaiselle urokselle ei ole määritelty BLUP-indeksiä, mutta koiralla on FCI:n asteikolla lonkkakuvaustulos A, B tai C tai OFA-asteikolla vähintään "fair", sitä voidaan käyttää parituskumppanille, jonka oma lonkkaindeksi on vähintään 101 ja lonkkakuvaustulos vähintään C.