Rotu: petit basset griffon vendéen
Isä: FI16339/12 NIGHTDREAM MARIO DEL MONACO
Emä: FI56271/16 EBOURIFFE BOBBIE BURNS
Syntynyt: 2.6.2019
Luovutus: 21.7.2019
Pentueen lisätieto: Emä Bobbie Burns on astutettu kahdella uroksella, ja toinen isä ehdokas voi olla Saksantuonti Curd Graf Von Schwerin, pennuille tehdään 5 viikon ikäisinä DNA polveutumismääritys! Englannissa tehtyjen POAG testien mukaisesti pennut eivät tule sairastumaan avokulmaglaukoomaan! Odotettaviussa hyväntyyppisiä petit pentuja perheenjäseneksi, lenkkikaveriksi ja kaikkiin harrastuksiin, myös isännälle jäniksen ajoon sekä mahdollisen tulevan lakimuutoksen jälkeen peuran ja kauriin ajamiseen! Pennut ovat luovutuksessa 7 viikon ikäisinä 21.07.2019 alkaen eläinlääkärin terveeksi tarkastamina, mikrosirutettuina, polveutumismääritys DNA-testattuina, rekisteröityinä, useaan kertaan lääkittyinä matoja vastaan, totutettuina kaikenlaiseen ihmisen käsittelyyn, joten uuden perheen on helppo jatkaa tästä eteenpäin, kun pentu on jo luovutusiässä nk ”hanskassa” Mukaansa pennut saavat kattavan pentupaketin ja auttavan puhelimen pennun kasvaessa ja myöhemminkin olen käytettävissä! Vapaana yksi punavalkoinen uros-sekä yksi tricolour narttupentu sopiviin eläinrakkaisiin perheisiin! Lisätietoja saa mleuiten puhelimella 041-4726728 tai sähköpostilla sirkkasundstrom@gmail.com
Välityksessä 1 narttu (päivitetty 10.7.2019)

Pentue on tunnistusmerkitty

Tietojen oikeellisuudesta ja pentujen rekisteröintikelpoisuudesta vastaa kasvattaja
Pentueen rekisteröintiprosessi ja/tai mahdolliset PEVISA-tarkistukset ovat kesken
ReknroNimiSukupuoliVäri
NIGHTDREAM CARRIE UNDERWOODnarttutricolour

SUNDSTRÖM SIRKKA, VAMPULA

Kennelnimi: NIGHTDREAM (myönnetty 5.2.1986)

Rotu: 67 petit basset griffon vendéen
Rotujärjestö: http://www.suomenbassetkerho.com/