tanskandoggi ROSESTAR'S
Emä: FI17439/16 ROSESTAR'S WORLD WINNER
Syntynyt: 15.6.2019
Luovutus: 3.8.2019
Pentueen lisätieto: 15.6.2019 syntynyt harlekiini tyttö sijoitukseen. Pennut luovutetaan 3.8.-19 eteenpäin useasti madotettuina, sirutettuina ja eläinlääkärin tarkastamina ja ne rekisteröidään Suomen Kennelliittoon. Vanhemmat terveet ja hyväuonteiset. Sukutaulu : https://jalostus.kennelliitto.fi/frmSukutaulu.aspx?RekNoE=FI17439/16&ReknoI=FI36053/17 Käy tutustumassa meihin kotisivuilla kennelrosestars.blogspot.fi ja löydät meidät myös Facebookissa nimellä Rosestar's Kenneli. Tanskandoggi kasvatusta vuodesta 2008 sijoitus vakuus 700e Asumme Uudellamaalla.
Välityksessä 1 narttu (päivitetty 13.7.2019)

Pentuetta ei ole vielä tunnistusmerkitty

Tietojen oikeellisuudesta ja pentujen rekisteröintikelpoisuudesta vastaa kasvattaja
Pentueen rekisteröintiprosessi ja/tai mahdolliset PEVISA-tarkistukset ovat kesken
ReknroNimiSukupuoliVäriRotu
ROSESTAR'S GEISHA LOVEnarttuharlekiinitanskandoggi, musta ja harlekiini

TÄHTINEN MARIA, KERAVA

Kennelnimi: ROSESTAR'S (myönnetty 11.6.2009)

Rotu: 235 tanskandoggi
Rotujärjestö: http://www.greatdane.fi/
Rotujärjestön pentuvälitys: http://www.greatdane.fi/?page_id=2529
PEVISA-ehdot: Pentujen vanhemmista pitää olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja kyynärkuvauslausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva sydänkuuntelulausunto. Lonkka- ja kyynärkuvaushetkellä koiran tulee olla täyttänyt 18 kk. Sydänkuuntelulausunto ei astutushetkellä saa olla 12 kk vanhempi. 1.7.2019 alkaen vaaditaan astutushetkellä voimassa oleva ultraäänitutkimus ja sydänfilmitutkimus (EKG). Lausunto on voimassa 12 kk ja tutkimuksen alaikäraja on 18 kk. Koiraa ei saa käyttää jalostukseen, jos tutkimuksissa todetaan joku sydänsairaus tai tutkimuksen tulos on avoin. Ulkomaisten koirien eläinlääkärin suorittaman sydänultratutkimuksen tulokset hyväksytään pentuetta rekisteröitäessä jos tutkimus on eläinlääkärin suorittama sydänultratutkimus, koiran tunnistusmerkintä on näkyvissä, lausunnosta ilmenee, että koira on tutkittu DCM:n varalta ja koiralla ei ole todettu minkään sydänsairausen oireita.