chow chow

Rotu: 205 chow chow
Rotujärjestö: Chow Chow yhdistys ry
Rotujärjestön pentuvälitys: http://www.chowchow.fi
PEVISA-ehdot: 1.1.2019 alkaen pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvaus- ja kyynärnivelkuvauslausunto, sekä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Lonkkatuloksen D saanut koira voidaan parittaa tuloksen A tai B saaneen koiran kanssa. Kyynärtuloksen 2 saanut koira on paritettava tuloksen 0 saaneen koiran kanssa. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 24 kk vanhempi. Diagnoosin entropion/trichiasis ja/tai ektropion/makroblepharon saanut koira on paritettava näiden sairauksien suhteen terveen koiran kanssa. Kortikaalista kataraktaa tai posterior polaarista kataraktaa sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Koiran rekisteröityjen jälkeläisten määrä saa olla korkeintaan 50 pentua. Viimeinen, rajan ylittävä pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan. 31.12.2016 saakka: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu silmätarkastuslausunto, lonkkakuvauslausunto ja kyynärnivellausunto. Uroksen rekisteröityjen jälkeläisten määrä saa olla korkeintaan 60 pentua. Viimeinen, rajan ylittävä pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan. 1.1.2017 alkaen: Pentujen vanhemmista tulee olla ennen astutusta annettu lonkkakuvauslausunto ja kyynärnivellausunto sekä astutushetkellä voimassa oleva silmätarkastuslausunto. Silmätarkastuslausunto ei astutushetkellä saa olla 36 kk vanhempi. Uroksen rekisteröityjen jälkeläisten määrä saa olla korkeintaan 50 pentua. Viimeinen, rajan ylittävä pentue rekisteröidään kuitenkin kokonaisuudessaan.

SONG SHIPESU PEKKAOULU1 uros19.9.201914.11.20191800 €

Yhteensä1 pentue, 1 pentu